Halt halt halkan!

Har sagt det förr och säger det igen, skulle vara så mycket lättare att ta körkort om jag hade körkort. Skulle ha halkbana idag klockan 16:00 till 19:00. Tänkte då faktiskt cykla, men det ösregnade så ne! Jag tar bussen. MEN ser då att jag missar bussen hem med en kvart och får då vänta i 2 timmar och 15 minuter på nästa.. Inte helt roligt att sitta fast i Vimmerby och komma hem halv 10. Så tog mig i kragen och cyklade i alla fall, men slapp regnet precis! Så fick in lite cyklande idag med även att det var halvdag på jobbet.
.
Halkan var...tråkig! Alla har sagt att den är så rolig, men tyckte det var mest jobbigt för naken att bromsa så mycket. Och som vanligt var de bara jag som pratade och vågade säga min åsikt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0