Jag blir så galen i mitt rum så jag får huvudvärk

Vaknade med en fantastisk huvudvärk som nu, efter ungefär ett ton gröt md mist två ton äppelmos, gått över! Härligt. Somnade utan Betish så det är nog förklaringen till de hela. Får se om en kladdkaka kan få min bättringsväg kan forsätta lite till. Haha.
.
Kollade även upp hur man kollar hur styrservon fungerar. Man ska starta motorn, gå ur bilen och vrida på ratten och se om hjulen svarar på rattrörelsen direkt. HUR SKA MAN KUNNA STÅ VID FRAMHJULEN SAMTIDIGT SOM MAN VRIDER RATTEN? Bara en lite fråga.
.
Sen räknade jag ut att för dom pengarna jag har lagt/kommer lägga på mitt körkort hade jag kunnat köpa cirka 947 chkladkakor!!! Värt att tänka på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0