Vad säger han?

Fick för mig att gå runt och sjunga på "Far jag kan inte få upp min kokosnöt..." och kom på och tänka på att Saso sjunger den för Scar i Lejonkungen. Jag kom då att tänka på att är inte  den sången väldigt svensk? Jag trodde det var Povel Ramel som hade gjort den, men Wikipedia säger mig att det inte är fallet. Det är Fred Heatherton som gjort orgenallet som heter I've Got a Lovely Bunch of Coconuts Jag tänkte då vad sjunger Saso på den engelska lejonkungen? Men nu när den inte från början var svensk så kansk han bara sjunger den på engelska på engelska? Haha. Kanske logiskt!
.
Det blev en konstig funderare när jag hittade svaret själv innan jag hann att fråga någon.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0