Vimmerby-Kalmar!

Funderar lite på hur KLT's "söka resor grej" på deras hemsida fungerar egentligen? För, söker man resa från vimmerby till kalmar så kommer det upp att den sista går 19:47 och det är då ett tåg. Sen om man kollar lite så kan man åka in till västervik och byta där sen ta bussen till kalmar 19:50. Detta känns väldigt onödnigt, men om jag inte hinner med tåget har jag inte så mycket val(?) Men det jag skulle komma till är att den resan finns inte med, men resan som går vimmerby-hulstfred-oskarshamn-kalmar finns med. Då går den 20:15 från vimmerby, sen framme i kalmar 23:55. Känns inte den mins lika "onödig" som vimmerby-västervik-kalmar? Så vad bestämmer om resan finns med eller inte med massa krongliga byten? Oj vad jag vill ha körkort och bil!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0