100+

Idag hade jag nästan kunnat ge vad som helst för att få ligga kvar i sängen!! Men så är det väl nästan jämt? Haha. Sen när jag väl kommer ut (i de 5+gradiga vädret!!!!!!) så piggnar jag alltid till som att de var mit på dagen. Haha. Såg just på BIGGEST LOSER SVERIGE och ångrade ganska fort pizza- och choklad-ätandet igår. Haha. Får röra lite på fläsket, sen.. Typ imorgon.. Haha. Har följt programet nu helt och tycker faktiskt att det ska bli lite intressant att se resultaten sen sista programet! Om jag kommer väga över 100 kilo någon gång i mitt liv så hoppas jag att någon anmäler mig till BIGGEST LOSER! Eller jag hoppas någon säger till mig innan dess och stägner in mig i ett rum med enbart en crosstrainer som vän! Haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0