Aj, jag fick mitt fläsk i ögat!

Sprang för första gången på sådär ett år igår. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Dock på ett löpband som kanske inte var så roligt men men. För första gången på 3,5 år så var det inte knät som satte stopp för mitt springande FÖR DE GJORDE INTE ONT INNAN, UNDER ELLER EFTER!! De var inte heller helt konditionen som slog ut mig, trots att den borde vara mycket bättre än vad den är.. Utan de som är de jobbiga är att hela kroppen guppar när man springer! Jag förstår med att min mage och mina hängbröst skulle hoppa som dom vill. Men min röv, jag har ju fan inte ens någon rumpa men de lilla som finns skulle guppa så de nästan gjorde ont! Sen kinderna!! Fan vad jobbigt! Jag måste trots allt säga att mitt ansikte inte är de fetaste jag sett, men fan vad kinderna kunde guppa! Var så illa att jag fick blunda för var rädd att få dom i ögonen! Haha.
.
Jag förstår inte hur de kan guppa så pass mycket att de total-stör när de inte finns så mycket som sitter löst? Tygnkraften blev liksom osams med dragnskraften. Haha. Känner att de är stor skillnad på att springa på gräs/skogs-slinga än på ett hårt löpband. Så får börja springa ute istället! Men inte idag, aj mina lår! Haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0