Alkolister är min mardröm!

NNEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!
En alkolist har flyttat in i "mitt" hus!!! En välkänd alkoliserad man som många gånger gjort mina bussresor otrygga till och från denna håla! Varför flyttar han in just här? Kommer inte våga gå ut mer!! Är fast här nu och förevigt! Kanske låter en aning dömande men när dom nu skulle flytta in möblerna så drog han tag i min dörr, sen gick han och slet i grannen dörr, sen tillbaka och ryckte några gånger i min dörr igen. Sen skriker hans kompis ner till den andra kompisen: "Ööh? Vilket lägenhetsnumer var de?"Sen rycker alkisen lite till i min dörr tills dom kommer fram till att de är på fel våning.
.
De är just de jag inte gillar. Sup ner era liv ni om ni nu tycker de är en bra lösning på världens alla problem. Men problemet när just alkohol är inblandet är att de tänker inte, utan bara handlar. Och även om det ibland inte är menat som något dåligt blir de lätt just dåligt av de! Jag menar, ska man flytta in i en lägenhet så kanske man förutsätter att de inte bor något där, och om det står att någon bor där man trodde att man själv skulle flytta in så kanske man ska börja fundera lite istället för att springa och rycka i alla dörrar??
.
Jag säger nej!!!!!!!!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0