Är värd all choklad jag ätit idag!

Morgonen sög ju rätt hårt som de kanske märktes men OJ VILKEN VÄNDNING! Efter att stressat som en snopp till bussen som jag egentligen borde missat, men en dryg något utvecklingsstörd tant uppehöll chaffören så jag hann med. Tack gud för tanter!!! In till körskolan kom jag i alla fall och sätter mig för att göra dessa hatade faser. Kör på och känner igen många frågor från traktor-teorin som vid hade första året på gymnasiet. Dock mindes jag kanske inte vad svaren var.. Haha. MEN på andra försöket sitter det och blir godkänd med ganska bra marginal. Så ger mig på fas B medan jag ändå håller på OCH KLARAR DEN PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!! Nu är mitt huvud totalt utmattat av att läsa på en dataskärm i 2 timmar, så fas C gick inte lika bra, men ändå inte i kattastrof! Så nu ska jag bara lära mig att koppla när jag stannar och sen lägga i ettan när jag ska iväg igen sen är fan KÖRKORTET I HAMN!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0