Åtta män, en natt!

Blir lite seriös för en kort stund. Men jag blir helt slut i huvudet av detta!!!!
.
"Misstänkta för gruppvåldtäkt inför rätta i dag.
Den 29-åriga kvinnan våldtogs om och om igen av de åtta männen.
Under flera timmar misstänks hennes mardröm ha pågått.
I dag inleds rättegången i Jönköpings tingsrätt."
    -Aftonbladet
.
Jag tycker självklart att ingen våldtäkt är någon normal handling. Hur roligt kan det vara att ha sex med någon som inte vill ha sex med än? Troligen är det väl en maktfaktor och inte själva sexet man är ute efter. MEN att göra de i grupp, de är så onormalt och så långt ifrån min förståelse som man bara kan komma!
"Ska vi byta lite eller? Börjar bi trött."
"Testa dehär, de var nice!"
"Vad ska vi hitta på med na nu?"
Liksom hur går de till i hvudet egentligen? De kan inte vara skönt, roligt eller specielt tillfredställande att ha sex inför 7 andra människor med någon som inte vill, eller oavsätt om den vill eller inte! Vad är det som driver på folk att göra sådana här handlingar? Detta var troligen inte någon inpuls heller, utan planerat att de 8 männen skulle hitta en brud och att de skulle turas om att knulla henne. HALLÅ?????? Ne, jag ger upp...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0