Bästas och Jag!

Gillar aldig att åka hem från KÄLMÄR, men det funkar faktiskt när jag slipper betala på tåget. Länge leve teknik som inte fungerar!! Gillar det skarpt. Måste faktistk vara lite patetiskt puttenuttig och säga att jag verkligen älskar Mats Westermark väldigt mycket. Känns bara så jävulskt bra!
.
Helgen, tänkte jag skriva, men nej. De är ju trots allt bara fredag idag. Men min egna lilla specialhelg som började igår kväll och slutar inatt har tillbringats i sänge. Haha. De var verkligen skönt att bara få sova ut lite! Sen träffade vi piroman-Magnus och vi satt som riktiga svenssons och grillade som att de vore sommar. Kändes lite som valborg, då man alltid tar på sig för lite kläder i hopp, vilja och tro om att sommaren redan kommit. Haha. Lite typiskt svenskt att ta ut segern i förskott för de var riktigt kallt!! Men trevlig och de går att smälta ölburkar i glödande kol för er som tvivlat på de!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0