Besiktad och klar!

Idag blev jag totalt friskförklarad!!!!!!!!!!! 3,5 år, tre och ett halvt år tog de men nu, nu jävlar!! Så jäkla skönt bara att höra dom orden! Gjorde ett fystest för knät idag hos sjukgymnasten och klarade mycket tyngre än jag trodde jag skulle göra! 89,5% av min kroppsvikt med ena baksidalår-muskeln, och 20 rapp med samma muskel och då med 74% av kroppsvikten. Sen hur mycket skrot jag orkar med är inte in min värld speciellt viktigt, utan de är faktiskt att jag inte har ont alls!! De är så underbart att jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva det i ord? Jag är inte längre 83 år i min kropp! Haha.
.
Tror det är hälsosamt att ha ont för då när det väl försvinner så är man väldigt tacksam och verkligen uppskattar att man faktsitk kan göra saker utan att de gör ont. Jag skulle troligen aldrig börjat träna om jag inte haft ont, och träningen har gjort mig till en ny människa!! Snyggare och mer energi, vad mer kan jag begära? Haha!
.

Nu känner jag mig såhär igen vilket är väldigt härligt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0