"De är ingen traktor du sitter i.."

Ja.. Tyckte den var lite liten och luktade lite för gott för att vara just en traktor, men man kan aldrig vara säker! Haha. Första körlektionen avklarad och tycker faktiskt att det gick bra. Öppnade svagt och avslutade starkt och de är väl så man ska göra? Hon sa att jag skulle klara de galant, men de säger hon kanske till alla? Jag är ju trots allt hennes kund! Hur eller hur så ska jag sluta gasa så mycket och hålla mig till höger sida av vägbanan. Haha. Herre min skapare, om du läser detta, låt mig inte dö på min övningskörningstid!?
.
Har även roat mig med att cykla till och från vimmerby, vilket samanlagt blev 2,4 mil. Härligt! De gick bra bussar som hade passat bra med tiderna, men starff förtjänar jag efter gårdagens sockerintag. Haha. Har varit igång sen  4 imorse och hemma igen i kväll vid 8, och då ha jag cyklat 3,6 mil idag. Kan inte bli bättre? Nu efter att ha slukat pannkakor i allt för hög hastighet är jag i alla fall helt slut!!!! De var detdär med att sluta gasa..(?) Min röv är nog allergisk mot att cykla egentligen..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0