De lukter våt ängsmark!!

Idag klär vi oss i sommarens tecken!! Inte för att de är sommar-varmt ute, utan mer för att de är så jävla nice när det är 10+ klockan 8 på morgonen och solen bara värmer mer och mer! Har nu tagit upp min vakiumpåse med sommarkläder i och ska ikväll slänga ner alla tjocka tröjor i den istället. Tummen-Fucking-Upp!!! Målar naglarn i ljusaärger och bara njuter av att de är varmt att sitta i kortarmad. Igår kväll när jag tarmpade på hemåt var de så varmt, och de riktigt luktade sommarkväll. Våt ängsmark, och då menar jag äng som i massa gräs och inte något snuskigt som hälften av er tänkte på!!!!! Sen såg jag KNÅTT! Jag som varje år hoppas på att dom inte klarat vinter.. Men sommar är det i dom små sattygen!!
.
Och något jag nu kan säga utan att ta ut segerna i förskott är
.

Snart ett år sen lilla Bullsa kom in i våra hjärtan!!! Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0