EnSaM-pUnKt-Se

WWWHHHAAATTTT???
Varför funkar inte FACEBOOK? Är det nu jag ska få panik? Haha. Men seriöst så står det att de inte gå att hitta facebook, är det min dator eller är det resten av världen det är fel på? Roligt att jag skrev om hur mycket just facebook påverkar oss, och så funkar det inte idag och jag blir skitsur! Haha. Jag sitter ju faktiskt här i hålan själv så facebook är min ända kontakt med omvärlden, i stort sätt.
.
Ne men jag sitter väl här då, själv, och äter frukost, helt ensam. Ingen som ser att jag tar och äter upp alla muffins själv då innan frukosten är klar. Mohaha! Så skönt att alltid vara ensam.. Eller jag försöker övertala mig det i alla fall.. Bajs ajja! Får hoppas att de går att se vad alla mina "vänner" gör senare. Haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0