Fan vad bra de hade varit med en bil..

Kommer till jobbet i hopp om att allt ska gå lite fort och smidig så att jag kan cykla på mitt svara sto i lite tempo hem och hinna med den kära bussen. Dock så gick de inte så smidigt när fodervagnen (eller vagen som jag säger i vardagligt tal. Förfall? Haha) stod still redan när jag kom. Oteckniska jag vågar knappt titta på den i rädsla om att den ska attackera mig. Så korna blir bara mer om mer griniga över att deras mat inte kommer prick i tid. Dom är känsliga dom där tanterna.
.
Jobbar på i alla fall, och några elaka kossor finns det ju inte i denna lagård så de rullar på ganska bra.. TILLS fodervagnen kommer igång igen. Ojoj! Då skulle alla ha mat NU och det är lite svårt att ordna.. Så dom gick ut i strejk och sa "Du får inte röra mitt juver om inte jag får mat först!" Bitter.. Så ett och annat blåmärke komme nog lysa fint imorgon. Haha.
.
Men de jag gillar med kor, eller djur över huvud taget, är att de inte är så långsinta när de gäller sånahär saker. När liksom inte personkemin är inblandad. Så de gick faktiskt riktigt bra när alla lugnat ner sig och jag tagit några djupa andetag. Sen fort iväg hem för att inse att jag inte hinner duscha så nu sitter jag här och luktar ko bland massa folk. Jag behöver i alla fall inte dela säte med någon. Haha.
.
Och varför gör jag detta? Har nu stressat som ett sär hela dagen bara för att hinna med en buss, och sen ett tåg för att sedan gå genom hela kalmar i kokläder BARA för att träffa min stora kärlek. Och de värsta av allt är att jag måste åka hem imorgon igen.. Vad gör man inte för lite kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0