Femtonde-fucking-Mars!

Dagen med stort D är här!!!! 15 MARS = sökportalen för höstens studier öppnar! (egentligen kanske domedagen är dagen vi får svar om vi kommit in eller inte?) Ska idag betsämma hur mitt framtida liv kommer se ut vilket jag är lite skäptisk till..? Hatar att bestämma saker såhär långt i förväg!!! Impuls-beslut står mig närmare hjärtat! Haha. Sen HATAR jag när alla säger:
1. '"De löser sig." Nej de gör det inte, och om jag nu trodde på de skulle jag väl inte vara så skeptisk?
2. "Du får göra de som känns bäst" INGET KÄNNS BRA!! Ska jag då välja de som känns minst dåligt? Kanske bäst att inte välja något alls...?
3. "De är bara du som kan ta de beslutet själv." ..............
.
Ne, framtiden ser inte ljus ut! Har en plan som gör att jag kan skjuta på framiden lite.. Tror dock inte den planen är speciellt bra för någon! Haha. Hur ska de gå? Hur ska de gå? Hur ska de gå, hur ska de gå hur ska de gå?
.


Kommentarer
Postat av: Mats

Låter som dom 3 sakerna jag sa till dig igår xD Haha

2012-03-15 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0