Fittskav, som en viss lärare skulle sagt!

Något mer som ska upp på önskelistan är ett sadel skydd till cykeln av gele!! Jag har en sån jävla benig röv så Gud viste nog inte riktigt vad han syslade med när han skapade den.. Inte speciellt mycket muskler finns det på den heller, ännu! Haha. Men röven är trots allt inte de största problemet när jag nu börjat cykla ganska många mil i veckan. Framstjärten, aj min framstjärt! Vi får väl kalla de "framstjärt" just för att inte skrika the F word för högt nu när Mats sitter jämte mig. Haha! Men aj i alla fall vad ont de gör att cykla för lilla framstjärten. Börjar fundera på var killar gör av sin pung? De påstår ju att den är känslig, men klarar dom av att cykla kan de fan inte vara så jävla farligt!!(?) Tror dom bara spelar över för att få uppmärksamhet. Haha!
.
Nice för F I T T A N ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0