FÖRSOVIT MIG?

Tyckte att jag ställde alarmet som vanligt på 03:45 och ett på 03:50. Sen tyckte jag att jag gick upp 03:59 när mina alarm hade ringt två gånger som vanligt. Sen tyckte jag att jag bara tog på mig kläderna på vanlig-snabb-tid och sen tog på radion på mobilen, och då tyckte jag att klockan stod på 04:03. Sen cyklade jag och då, DÅ HÄNDER DE! Musiken tar slut och han radio-nissen börjar prata och den långa "bäst musik just nu"-reklamen kommer igång OCH de brukar den inte göra fören 04:15 och då borde jag minst kommit halvvägs till jobbet. Får panik och kollar på mobilen men klockan visar 04:07. Vad i helvete? trampar på och inser att himlen är blå och det är ljust, även när gatlysena har tagit slut. Nej nej nej nej! Har min klock-fitta sagtat efter så mycket så klockan egentligen är typ 6 eller något?
.
Bajs säger jag och trampar och känner "De är ju lite sent att göra något åt saken.." och kommer fram till jobbet 04:23 (enligt min klockan) och byter om lite fort och springer in i lagårn. Och vad ser jag då? Vad visar då klockan på väggen? Jo, precis samma sak som min mobil = Jag har inte alls fattat fel!

Och dom har tydligen ändrat radio-rytmen så den inte är som den alltid varit under ett års tid.. Mycket irriterande! De måste dom ju säga till om innan dom helt plötsligt ändrar sina tider så jag blir helt förvirrad!!! Haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0