Hej ska vi bo ihop?

Dom började prata om "kollektivboende" på radion nu på morgonkvisten, så jag började tänka på internatboende som jag faktiskt själv bott på. HUR kan man sätta sig i den sitsen att bo med helt främmande människor i ett litet rum!? Jag bodde dock i ensamrum först, men att ha folk som sprang runt nakna i koridoren räkte gott och väl..  Haha. Sen bodde jag ju trots allt i ett dubbelrum, dock mer eller mindre ensam då Jojjo bodde mer eller mindre hos Stolle. Härliga tider, eller hur var det nu? Haha.
.
Någonstans har jag väldigt svårt nu i efterhand att förstå hur man över huvud taget kunde överleva detta? Hemska tanke! Och då minns jag inte att jag tyckte de var speciellt hemskt. Fast, när man tänker på de så var det rätt illa, men de var kanske jag själv som bidrog till de!! Haha. Ne, aldrig i hela mitt liv igen säger jag bara!! Har nog med mig själv. Haha.
.


De var inte igår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0