Hur ska de gå, hur ska de gå, hur ska de gå?

Känner mig inte lite ensam här i hålan när de bästa har åkt till mer civilliserade orter efter en härlig natt. Haha. Melodifestivalen var bara skit och det hade varit bättre om TVn inte stått på!! Men pizzan som vi gjorde var god och chokladtårtan höll hög nivå. Haha. Mina älskade små var med och blir bara mer och mer kär i min själsfrände, Göta! Vi är så lika!! Hon får gärn flytta in när hon tröttnat på de lantliga livet, och känner att en mer håligt liv lockar. Haha. Nu väntar jag med iver på att Myran ska föda min valp, Myggan! De kan inte bli bättre!
.
Fick totalt abstinensbesvär av att ha balkong-häng med Kajsa och Anne i solen till Winnerbäcks juva stämma med en Myra i knät. Kändes så studentvecka så jag mådde nästan lite dåligt över de! JAG VILL MED TA STUDENTEN! Haha. Inga problem i världen och ingen ställde några krav. Haha.
.
Vi har i alla fall inte bara ätit, även om de var de övervägande. Vi gick lite promenader och nu efter våran brunch så ha jag hoppat stuttsmattan varm. Haha. Min lilla pilatesboll fick med komma ut ur gaderoben, men vi är lite osams. En hachebanan på de och dagen slutar inte så illa ändån! Haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0