KAOS i västervik!

Cyklade 12,4 mil förra veckan, vilket jag känner är väldigt mycket för att vara jag! Promenerade även i 33,5 timmar då jag är i konstant rörelse och går på jobbet. De blir ganska mycket motion de, och ibland känns det lite tungt... MEN idag så hittade jag ett par shorts som går högt upp på magen med snygga knappar fram. Har alltid velat ha sånna, men har aldrig sett bra utt för min extremt stora bilring jag haft runt magen! Testade då dessa som jag hittade på KAOS i västervik och vet ni vad? Dom satt som smäck!! Storlek medium satt till och med löst liksom, lagom löst! Så de var bekväma, men ändå snygga! Kan de bli bättre? Kanppas! Då känner jag att dom där 12,4 milen var helt okej, och att dom kommande 10 milen som kommer trampas denna vecka kommer vara värda de! Haha!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0