Kvinnor VS Män

Kvinnor säger 8000 ord, och ger 10 000 "signaler" om dagen. Män säger hälften så många ord på en dag och ger inte ut några signaler alls! Detta påstår i alla fall en undersökning som gjorts på varför vi inte förstår varandra.
.
Haha. Hörde detta på radion och de är lite roligt. Då kan somliga tycka att det är kvinnan som är problemet, då dom pratar på ett sätt som inte alla förstår. Sen kan vi se de som att män är tröga som inte fattar efter så många år de har haft chansen att lära sig! Kan dom inte lära sig eller vill dom bara inte förstå för att sedan kunna skylla på det? Jag vill ju inte lära mig vissa saker bara för att slippa göra de sen. Men män är väl inte så smarta att de tänker så långt?
.
Jag tycker inte jag ger ut så mycket "konstiga signaler" när jag bara är. Om jag hintar något tycker jag själv att jag hintar väldigt tydligt!!!! Vad är det för svårt med att förstå det självklara?
.

Jag tror Mats är 50/50. Haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0