Limpistol och dammsugning!

Har pysslat ihop lite mer på min "fotovägg" nu för att tiden ska gå! Inte lätt att vara ledig såhär när jag inte har något att göra!! Blir totalt rastlös och får typ lite ryck. Haha. Tur de ibland för de blir i alla fall rent här inne i den lilla instängda lägenheten jag befinner mig i allt för ofta! Inser hur mycket jag behöver en limpistol! En sån man inte fick leka med som barn när vi gick i skolan. Men som elaka barn ändå tog och sprutade het lim var som på oskyldiga snälla barn. (Nämner som vanligt inga namn....) Nu är jag ju trots allt myndig och får använda farliga limpistoler så önskar mig en sån! Haha. Hur mycket kan den kosta?
.

De är ju för långt kvar tills jag fyller år.. Så om någon vill ge mig en vardagspressent så var så god och välj något ur listan!!! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0