Lördagen bjuder!

Ikväll sitter väl alla bänkade framför TVn för nu avgörs det vilket pidrag som ska reprecentera Sverige i eurovision song contest. Eller alla mina fb ska nog till pumpen.. Haha. Hoppas i alla fall inte jag sitter uppe och slösar sovtimmar på en höra låtar som spelas på radion konstant, och de ändå kommer säga vem som vann imorgon.
.
Hela grejen med melodifestivalen har liksom sabbats lite när dom sprider ut allt på massa tävlingar. Dendär känslan när man var lite och inte orkade vara vaken under omröstningen, och blev väckt bara för att se vem som vann. Haha. Hej vi vill bara tjäna pengar, men dom måste ju leva dom med.
.
De är väl ingen större chans att vi vinner i världen så behöver inte oro mig att de kommer hållas i Sverige nästa år i alla fall. Tummen upp! MEN GÅR FLINK UT SOM VINNARE SÅ FLYTTAR JAG!!!!!!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0