Medvind, jag behöver lite medvind!

Bajs i fitta vad sur jag blev idag!!!!!!!
Cyklar mot vimmeby och de är vindstilla. Träningsverken i röven sved så jag inte viste hur jag skulle orka trampa! Men kommer fram och sätter mig på den jäkla körskolan och ska göra lite teori, som har gått så bra. den där jävla repitionsfasen kan gå och dö!! Konstiga, likadana frågor med olika svar!!!!! Orkar bara köra fyra gånge och sen trampa hem. Var så hungrig och sugen på choklad att jag kunde dö! Dock hade jag inte tagit med mig några pengar just för att jag inte skulle köpa choklad. Haha. Ingen sjävdisseplin över huvd taget!!! Så börjar trampa hem och vad är det då? Världens MOTVIND så jag inte ens gled i nerförbackarna!!!! Riktigt jävla skitjobbiggt! De kunde inte vara medvid på vägen in, nej nej! Och skulle jag gjort en U-sväng skulle de säkert vara motvid då med, för någon jävla medvind vet inte den här lilla hålan vad det är!!
.
Nu är jag inte pepp på körkortet längre...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0