Om jag någon gång i mitt liv bestämmer mig..

Jag funderar på min framtid, igen.. Och inser att jag bara ändrar mig så ingen idée att planera något. Haha. Men kom och tänka på en sak i alla fall när jag sitter hä och kollar runt. Om jag säger att jag vill gå en kurs på högskolan GRÖN och de bara är en 50% kurs, får jag då välja en annan kurs på högskola RÖD som även den är på 50%? För om jag skulle gå ett helt program på GRÖN  förstår jag att de inte går att gå en kurs på RÖD, men om jag inte vill gå 100% på GRÖN men ändå vill gå 100% kan jag då välja till kurser från RÖD?
.
Min fråga är alltså kan jag läsa två kurser på två olika högskoler eller universitet samtidigt?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0