Polis polis potatisgris!

Stängde inte ens på datorn igår när jag kom hem från jobbet. Rätt skönt såhär i efterhand faktiskt. Internet är en sån stressfaktor i vardagen. Haha. Men fick i mig lite stress ändå utan datorn på kvällen. En polisbil kommer och stannar mig när jag cyklar hem utan lysen.. Börjar automatiskt att tänka ut en bortförklaring i huvudet! Jag har ju trots allt försökt att ha lyse på cykeln men dom går ju bara sönder direkt!! Orkar inte få typ böter för en sån lite skitsak!! Så vevar han ner rutan och säger ett sånt där "polis-hej" och så frågar han var södra storgatan ligger?
.
Haha!! De finns en väg i södra vi och han undrar var den ligger? Haha! Är inte polisbilar utrustade med GPS, eller eniro? Jag sa i alla fall att han kört för långt och att jag inte viste exakt var huset som han frågade efter låg. Dock envisades han med att han faktistk följt skyltarna och att södra storgatan skulle ligga här. Visade sig att han följt skylten som någon krockade med i vintras som alltså pekar helt fel. Lita icke på skyltar i små hålor!! Dagens läxa! Haha. Såg honom sen igen åka runt och se förvirrad ut så tror inte han hittade huset.. Han blinkade väl och missade att han åkt igenom samhället!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0