Redan mars!!

Ojoj vad tiden går! Januari kändes som typ två år, och februari hann jag knappt fatta att de var. Radna första mars och solen skiner medan graderna bara stiger. Termobyxorna får snart åka in i garderoben och känns nästan lite dumt att cykla runt med mössa. Men vill inte göra misstaget att klä av mig förtidigt, för har verkligen inte tid att vara sjuk! Ska dock fira att solen skiner och att årets "slaskperiod" blev lika kort som förra året, med att ha på mig mina "inte-convers"-conversskor som lyser rött!!!! Ja, jag hade köpstopp.. Haha!
.
En stor tanke går till kossorna i himlen idag. Baksidan med att jobba med djur är att dom ibland lämnar oss!  <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0