Små pratar med mig själv!

Har sagt de förr, men de tåls att upprepas: Jag vill ha en snopp! En egen!! Får ju total panik när min blåsar helt plötsligt får för sig att tömma hela sitt innehåll på en och samma gång! Jag har verkligen inte tid att anpassa mig efter dens behov och viljor. Haha.
.
Kött hör ju inte till min vardag direkt, men hade lite bacon i kylskåpet så stekte de lite och blev helt i chock över hur gott de luktade(?) Kände mig lite "manlig" där ett tag (vad de nu är?) Haha. KÖTT!! Ne de är egentligen inte så gott, och dyrt är det med så pannkakor får duga ett tag till, tills jag blir miljadär. Haha.
.
Gillar när dom "kunderna" eller vad man ska säga i äntligen hemma bara "Åååh.. Vad.. fint.." När det verkligen låter som att de måste anstränga sig för att tycka att det är fint bara för att de är SKITFULT! Haha. Eller så är de skitsnyggt bara att dom inte förstår de! Haha.
.

Oj jag har ju haft lugg i min tidigare ungdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0