Socker bomB boMB bOMB BOMB!

Biggest losser och godis är vad kvällen har att erbjuda. Fan, 40 jävla kronor och vad fick jag för de? Större bilring och död i förtid av fettma, härligt! Varför gör jag alltid såhär mot mig själv? Haha. Försöker få bort mitt "köpa-choklad-så-fort-jag-är-i-en-affär"-beroende. De har faktkistk gått bra. De är egentligen inte just att jag köper choklad som är problemet, utan att jag impuls-köper choklad JÄMT! Men de har som sagt gått bra ett tag nu, men har börjat lura min hjärna lite. Jag får inte impuls-köpa, så jag säger till min hjärna att jag ska köpa choklad innan jag går och handlar, då gör jag ju inget fel för då impuls-köper jag ju inte. Eller hur? Haha.
.
Så nu måste jag verkligen sluta med detta min hjärna har kommit på för att få i sig denna underbara skapelse som förstör hela mitt levene!! Nu när det även ser lite ljusare ut för mitt körkortstagande kommer jag snart att bli fetfet!! Sen om jag äntligen kommer får bo med min prins så kommer sambo-fettet smyga sig på som en bomb! Haha. Träna träna trääääna!!
.

Starkish? Haha. Funderar på att börja cykla in till vimmerby istället för att ta bussen, när jag hinner de. Måste få bort lite fett nu så jag kan vara snygg i sommar. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0