Stort liv!

Stor-handlade igår för 439 svenska kronor. Haha. Kanske inte den största stor-handlingen som existerat men de var nog jobbigt att ta med sig hem på bussen i alla fall. Eftersom vi har en vegierian i sällskapet, och eftersom jag inte kan laga mat, så ska de bli hemmagjod pizza med lite insperation från taco-servering. Alltså så ska jag göra brödet, sen får man lägga på vad man vill! Alla nöjda och glada när dom får som dom vill ha de. Haha.
.
Har även stor-städat till toppenhelgen när besök från (nästan)norrland och växjö kommer till hålan och ska göra min lediga helg lite roligare! Förstår som vanligt inte hur det kan bli så skitigt!!? Jag sover liksom här, sover äter skiter! Varför blir det så äckligt? För att jag inte städar så ofta kanske? Haha. Jag har ju alla svar själv så förstår inte ens varför jag frågar! Diskution ala mig själv!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0