"Till Vivien, kärleksfullt och tacksamt"

Nu är mamma i ett litet irriterat skede när vi börjat möblera om hela huset. Mamma får inte riktigt som hon vill när vi hjälper till, och hjälper vi inte till så blir de inte bra. Haha! Tummen upp! Har i alla fall flyttat på alla böcker som vi tydligen har tusentals av. Har alltid sagt att vi inte har några böcker som jag kan läsa, men får nog ta tillbaka de. Hatar ju att läsa böcker för det går så långsamt för mig. Blir liksom aldrig klar, och när jag väl blir klar minns jag inte vad som hänt för de var så länge sen jag började. MEN nu så hittade jag en bok som heter "DE DÖDAS MÄSSA" och tyckte de var lite roligt att ha högläsning tills folk fick hål i huvudet av mig. Haha. Så nu när jag börjat läsa får jag väl fortsätta. Tog typ 10 minuter att läsa två sidor och den består av 335.. Så nu har jag något att göra i alla fall. Good luke säger jag!!
.
De dödas mässa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0