Ut on the road igen!

Måste säga att för att bara övningskört med min mamma tre gånger i hela mitt liv så är jag KUNG på att köra! Fan vad bra jag är. Haha. Mamma kan vägen, men de kan inte jag. Så hon glömer bort lite ibland att jag inte har en aning om var man svänger = hon skriker helt plötsligt "VÄNSTER!!!!!!!! SVÄNG VÄNSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!" Och jag få typ akutbromsa och svänga. Kommer bli bra på korta instruktioner i alla fall. Haha. Måste dock öva rätt saftigt hårt på att bromsa in försiktigt. Mammas bil är nog en tjej, för hon lyssnar så otroligt bra! Körde till städernas stad, or not! Ankarsrum är verkligen något jag inte saknar!! Får lite kvällningar av att bara åka igenom den, och att dessutom stanna till vid affären och gå in och se skyllten "Denna hylla är kameraövervakad" vid godiset får mig bara att tänka på hur omogen alla (jag) var!!!! Hemskt pinsamt! Och vad lärde vi oss på de? Eh.. Ne inget! Haha. Inga välbekanta ansikten tack och lov, men dom ligger väl avdäckade för det är ju trots allt lördag..
.
Puss och Kram cykelram!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0