"Ute på ängar, dansar pigor och drängar"

Idag tog jag tag i att tvätta mina arbetsklädder, och de luktar alltid lika gott efteråt.. eh.. Haha. Tröjan jag haft i vinter var de rätt mycket hål i så tänkte få tiden att gå genom att sy ihop dom. Insåg dock efter ett tag att de var mer hål än tyg så den ser knappt ut som en tröja längre. Mer ett tygstycke som man lappar ihop andra saker med. Haha. Sen började jag fundera på vems tröja de är? För de slog mig att jag fick låna den när jag skulle vara hos kossorna på skolan någon gång för väldigt länge sen. Så är det någon som saknar en blå munktröja med grönt "foder" i luvan så.. Får ni inte tillbaks den ändå. Haha. Ush vad jag saknar att bara lulla runt och inte ha ett problem i världen. Vill gå gymnasiet en gång till.
Gå vidare Björk, gå vidare!

.

saknar till och med när kvigorna intagit stallet! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0