Ordning och reda pengar nästnästa fredag!

Kände mig lite kreativ igår när jag av någon anledning fick för mig att städa min "smyckeslåda." Använder sällan smycken, vilket jag borde göra! Men har i alla fall en hel del smycken och måste på något vänster få ett bättre system, för "slänga-ner-i-lådan-och-stäng" har inte funkat så bra... Som tur var så gick en galje sönder när jag några minuter innan gav mig på att städa min garderob på vinterkläder. Så tog den galjen och hängde upp massa halsbad på, så de blev en såndär fin sak som är poppis nu för tiden. Haha. Sen så gjorde jag en "snickar-skriv&spik"-skiva av toapappers-rullar, som jag sedan la i lådan för att ha lite ordning. Klippte av rullarna så de var lagom höga, tejpade ihop dom i varandra och på en kartong-botten sen vips så hade jag någonstans att ha alla örhängen, utan att dom blandade ihop sig med varandra och tappade bort sin partner!
.
H Ä R L I G T att få lite ordning från vinter ångesten!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0