Over The Rainbow

Efter en ledig helg med aldelles för mycket sport på TV så är jag åter igen i Tråk-Vi! Dock har övningskörning med mamma stått högt upp på "att göra"-listan denna helg och de har varit mer än givande! Körde runt i alla västerviks rondeller som dom tycker är så roligt att bygga. De gick riktigt bra, bara att mamma skriker titt som tätt att jag måste GGGAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAA!!!!!! Medan jag säkert minns att körskoleläraren sa tvärtom(?) Haha. Sedan idag så körde jag upp till mig utan ett ända kärringstopp! STOLT ELINOR! Körde då runt lite i själva vimmerby och handlade och lite sånt. Härlig känsla att allt bara går bra!!
.
Så vad gör man i denna håla ensam en söndags kväll? Tänkte baka en kaka. Haha. Fet kommer jag ju ändå bli så varför inte idag? Ne, men ska gå in för att röra mig så mycket som möjligt nu så cykel kommer få arbeta till max! Tänkte att de kunde tagga mig att klara körkortet om jag INTE får ta bussen in till vimmerby mer än när jag har bråttom. Haha! Kommer vara så snygg till BITCH 2012 som jag inte kommer vistas på..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0