"Får jag åka med i din skördetröska?"

Var och hälsade på den lilla sjuklingen Angelica, som iövrigt bara får bli kallad Anki av sina barndomsvänner, ute på landet. Gick över stock och sten för att nå denna sköna själ! Haha. Ne kanske inte sant men dom hade kört upp den lilla grusvägen så de såg ut som en blöjd åker. Men mina röda skor är fortfarande röda så är nöjd ändå!
.
När jag i alla fall skulle ta mig i kragen och åka och träna så skulle jag då ta buss 35, en buss kommer och jag stiger på. Ser då att de är buss 36 jag sitter på och att den går ner så långt de går att komma i Gunnebo, och lite längre ändån. Som att åka ner i helvetet och vända. Tiden var redan knapp och att det gick på en människa på kryckor vid vaje hållplats gjorde inte att de gick fortare. Men lite power-träning hanns med i alla fall så nu se jag fram emot att ha lat-dagar ett tag. Haha.
.
Men att komma in i detta "samhälle" får det att klia i "spräng-ner-skiten"-fingrarna! Tänk vad skönt att bara jämna allt med marken och typ.. bygga en gård där eller något. Med massa naturbeten och mjölkkor. Stall och ridhus i överflöd och kanske ett eget mejeri? I de gamla bruket-byggnaderna kan det ju få finnas. Sen kanske de kan vara ett slakteri någonstans med, med djur som gått på naturbete hela livet och som slaktas "på hemmaplan" för att minska flyttandet av djuren och då tänka miljövänligt, djurvänligt och minska skaderiskerna! Jag har ju min framtid planerad, behöver bara vinna några miljardersmiljarder sen är jag hemma! Haha.
.

Med en enkel sprängning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0