Förändra min vardag!

Känner för att göra en förändring i min vadag, som annars rullar på exakt likadant varje dag! Dessutom har det gjor de i snart ett år(!!!!!!!!!!!!!!!!) och kommer göra de i minst ett år till.. Så behöver en förändring, men en förändring är svår att genomföra om man är själv i samma mönster. Så jag vill köpa hund!!! Haha. En lite Jack Russel skulle passa perfekt i mitt liv just nu. Jag jobbar bara 3,5 timme i taget på ett jobb som hunden kan få följa med till. Jag får (förhoppningsvis) körkort i sommar vilket då innebär att de blir ännu lättare!! Sen vet ju ingen hur världen ser ut nästa eller nästnästa eller nästnästnästa år. Men vad gö de? Djur kommer alltid finnas i mitt liv och kommer alltid få plats! Och har jag haft häst så kan inte hund vara så hårt!
.
Dock ska inte min idol Myran ha barn så kan bli svårt att få en bästisvalp.. Men Kajsa som äger Myran är med min idol, så att göra ett impuls-valp-köp är mitt mål här i livet. Och ska jag göra ett bra impulsköp ska jag göra de nu!!! Min blivande sambo är dock en aning bitter till denna idée. Men varför ska jag rätta mig efter hans viljor? Haha. Han säger nej och jag ja, varför ska alltid den som säger nej få sin vilja fram? Så var det jämt i skolan när vi var små. Ville någon ha musik på, och någon inte, så stängde man automatiskt av musiken så den som sa nej fick sin vilja fram. Alltid så!! Jag gillar ju att bryta mot hur de var förr i Gunnebo-skola så detta är en grej som måste genomföras!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0