Vad i helvete är detta?

Hur i helvete kunde Torsen Flinck gå vidare till finalen?? HUR FAN GICK DE TILL??? Han borde inte ens stält upp i melodifestivalen från början, och att sen komma till andra chansen var bara för mycket. Och att han sen vinner ÖVER SAEN BANAN var totalt bara droppen som fick bägar-jäveln att sprängas av överbelastning!! Skäms svenska folket, skäms!
.
Jag slog vad om att Saen Banan skulle gå vidare, och Kajsa och Anne bestämde att om jag hade fel skulle jag äta upp halva chokladtårtan (som JAG bakat) helt själv. Den var väldigt god, men man mådde lite illa av den redan efter 3 tuggor. Kan beror på att den bestod av choklad, grädde, mer choklad, smör och socke! Haha. Så där låg jag i Annes nybäddade säng och smulade ner den och nästan spydde.. Uppdrag misslyckades, men idag på morgonen slukades den inna frukost. Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0