"Vad ska man göra ända fram till maj?"

Efter en natt med att folk som vill döda rådjurskid, pojkvänner som flyttar långt bort och drängar med  sina kor som smider elaka planer, känner jag mig inte alls utvilad!! Helt förstörd!! Gick upp för sent och insåg flera gånger att jag inte skulle hinna med bussen från vimmerby när jag förbrilt trampade på i motvind. Ändå så kom jag in 20 minuter tidigare än vad jag behövde. Så de blev en munk på de. Har nog inte ätit munk sen högstadiet(?) så de var rätt trevligt. Blev på lite bättre humör och nu ska jag träna bort mina bröst!!
.
Ha en härlig dag, hoppas dagen bjuder på mindre stress än natten!! Har i alla fall något grönt på mig dagen till ära. Men kommer inte dricka någon öl för det är äckligt!! Och alkohol är inte bra för fettförbränningen! Haha!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0