aldrig ska jag sluta älska dig

Drömde en sån hemsk mardröm inatt att jag knappt vågar tänka på den! Vaknade i panik och gråt. Kuddarna i min säng och mina kinderna var helt blöta av all gråt. Tvivlade på att drömen "bara var en dröm" och skulle i paniken ringa till Mats, men när jag tog tag i mobilen såg jag att klockan stod på 01:58. Jag hejdade mig och började fundera på drömmen igen. Hade allt hänt? Men jag insåg att jag inte varit i Göteborg, och jag hade inte varit och tittat på någon föreställning med min mamma och syster. Jag la mig igen och försökte fokusera på att sova någon timme till innan jobbet. Men kunde inte släppa tanken om resten faktiskt hänt? Jobbet gick segt och huvudet var tungt och ögonen i tårar utan att jag egentligen viste varför. Efter många tankar så sms.ade jag till slut Mats för att få stopp på min oro och SVARAR HAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då kanske de i drömmen var sant i alla fall? Eller så är klockan bara 9 på en söndag...
.

Klarar inte av sånahär drömmar. Förstör hela dagen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0