Efter en hel dags slappande, är de skönt att koppla av!

Har nu städat hela min läghentet som tidigare såg ut som en ungkarls-lya. engentligen tar det inte så lång tid på så lite yta, men de gäller att få tummen ur röven och bara göra de. Och jag tänker inte lova mig själv "att nu när de är städat ska jag plocka upp sake direkt så de aldrig blir så stökigt" för det kommer inte hända. Har trots allt kännt mig själv i 20 år så vet att jag inte kommer hålla de.
.
Får även anstränga mig idag för att inte vara så bitter. Tror dock inte jag lyckas så bra.. Tur att jag är själv annars hade de varit synd om stackren jag var med. Haha. Får seriösa utbrott här i min ensamhet och efter ett tag så börjar jag fundera över vad jag är så arg på, men får inget svar? Behöver en paus i mit pausande. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0