Jag och södra vi 1 år idag!

Idag har jag bott i Södra vi och jobbat med kossorna här i ett helt år! Tiden går och man blir inte yngre direkt.. Haha.

*På ett år har jag jobbat sådär 230 hela dagar, alltså 460 mjölkpass. Haha. De blir ungefär 1610 timmars jobb, om vi inte räknar övertid. För att jag först trodde att jag skulle vara helt arbetslös efter mitt komvux-liv så är det rätt bra timmar.
.
*I ett år har jag bott granne med en pizzeria och har, hör och häpna, köpt pizza 5 gånger!! Och 3 av dom är med andra människor. Har alltså bara två gånger gått och köpt pizza bara för att jag inte orkar annat, eller är sugen. Tummen upp!!(?)
.
*På ett år har jag bara brukat cirka 130 gram salt. Köpte en ny såndär lite burk för någon månad sen så har inte tagit så mycket ur den. En sån burk räckte alltså i typ 11 månader.
.
*5400 gram philadelphiaost har gått åt på ett år. Alltså nästna 5,5 kilo!! Haha.
.
*Började jobba i ett par kortbyxor, och sen nu i vinter har jag jobbat i långbyxor, och de har bara blivit tvättade en gång vardera under årets gång!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0