Jag skulle göra vad som för en glass!

VARFÖR ska kossor alltid lyckas trampa bakom stålhättan? Ska jag behöva ha stål-skor på mig? De kan bli lite stelt att gå i kanske, en aning tungt med. Men då får man ju lite extra benträning sådär på jobbet. Haha. Ne men seriöst så skulle de behövs stål vid hälsenan och mer upp på själva fote, inte bara tårna! Känner mig rätt mördbultad men de går. Ser ut att vara riktigt dåligt väder, men är riktigt varmt ute. Kvaft. Får lite mer hopp om sommaren när det är så. På vintern måste de ju vara sol för att vara de minsta varmt, men på sommaren är de varmt i alla fall. Så är det idag och de är väl ungefär de jag orkar leverera... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0