Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar de!

Ja.. Hade sovmorgon idag och vaknade då av ren eflex vi halv 6 och de var SJUKT LJUST och solen bara sken upp hela lägenheten. Men de tar emot att gå upp vid halv sex när de är enda sovmorgonen på 5 dagar framöver. Så tvingade mig att ligga kvar till 8 när jag blev hungig. Haha. Upp och äta gröt och sen ut på balkongen som skuggas av ett väldigt mycket för stort träd.. Läste lite sen in och sova igen, till 12! Haha. Nu sitter jag här igen och njuter till max av solen. Inte riktigt lika roligt men balkong-häng ensam, men har inte så mycket att välja mellan! Haha. Känns att sommaren verkligen närmar sig för har jobbat i 7 dagar och har 5 kvar tills jag knakse är ledigt helt. Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar de!
.

Eller vem kan inte gilla en sån här sötsak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0