Min mamma är bäst!! <3

Dagen har varit så bra! Börjar med jobb som går lika bra som allitd. Kommer hem lagom tidigt för att hinna med allt och iväg mot "den enkelriktade staden" med bussen som jag slapp betala. Körlektionen gick skiiiiiiiitbra!!!!! Inget att anmärka på! Inga kärrningstopp och bra balans mellan pedalerna! Underbara känsla, idag satt jag liksom inte bara i förarsätet och hade någon bredvid mig som sa vad jag skulle göra, utan jag körde bil och människan jämte kommenterade de. Mums säger jag bara! Sen att jag fick bananer och massa godis för 19 kronor gjorde inte dagen sämre. Efter att gjort 4 repetions faser på körkorsteorin som alla skulle blivit godkända om de var uppskrivning fortsatte jag kursen till mitt kära Gladhammar där jag mötes av glad hund och ledig mamma! <3
.
Mamma är inte så svårflörtad så behövde knappt blinka med mina ögon för att få henne att gå med på att åka med mig in till "staden i ständig motvind" så jag fick visa min utveckling som förare och även öva i en annan bil än körskolans. Gick också de skiiiiitbra, är till och med lite i chock över att de gick så bra. Inga kärringstopp så långt ögat kan nå!!!!! Skulle in på det mycket possitivt omtalade Dollarstore och tänkte mig hitta ett pack strumpor som jag kan jobba i. Besvikelse efter alla glada rop... Och att kassan inte fungersde och vi fick stå där i 30-40 minuter gjorde inte att den affären fick några pluspoäng inte!!
.
Kom i alla fall till slut till gymmet där jag körde ett riktigt svett-pass. Först 10 minuter på crossen i ganska högt tempo ändå, för att vara jag. Sen maga+rygg+armar för att sedan springa 5 minuter till på crossen Tänkte dock att de skulle vara 10 minter, men eftersom att allt tog lite längre tid än planerat tidigare så hanns de inte med.. Men i alla fall, efter de så gjorde jag mage+rygg+ben sen åter igen 5 minuter på men kära cross. Härligt!! Har glömt att berätta om en person som klättrat upp högt på min "idol-lista" Paolo Roberto. Han uttryckte sitt "hat" mot dieter förra veckan och sa: "Jag skulle kunna banta på smågodis, bara jag äter lite av de." Så ikväll följer jag hans ord och bantar på smågodis, dock glömde jag nog ordet "lite".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0