Min nya förebild Boo!

Min nya förebild är den "äldre herren" på körskolan som jag fick köra min lektion med igår, då den jag egentligen skulle köra med stälde in. Han pratade egentligen inte så mycket om min körning, och jag kkom på mig själv med att de gick jävligt bra! De gick liksom mer naturligt OCH INGA KÄRRINGSTOPP. Han berättade om sitt lilla lantbruk där han hade får, och de var några utrotningshotade får som han då fick bidrag för att bevara. Han hade höns och funderade på att skaffa kor. Han ägde även skog som han brukade. Jag vill bli som han när jag blir stor!!!! Så jobbade han några timmar i veckan som körskolelärare. Han hade även varit personlig chaför till Astrid Lindgren! Hur coolt är inte de för en Astrid-dyrkare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0