Mitt halvvegitariska liv!

Börjar komma in i de vegitariska banorna igen, HELT! Innan har jag typ, struntat i köttet bara. Hade ju min "pannkaks"-period för lite sen och då blev de ju automatiskt inget kött till de. Men idag köpte jag till och med soja-biffar. Jag är nog lite vegeterian i grunden.. Dags att komma ut ur garderoben? Jag mår inte bra av att äta kött. Ne, jag är inte vegeterian! Lever bara ett mer eller mindre vegetariskt-liv. Varför lägga pengar på något man inte vill ha liksom? Kött is dyrt! För vill ju inte köpa kött där det inte är helt garanterat att djuren fötts upp och slaktats på mildaste vis. Får la äta om någon bjuder. Haha. Ska ha mina egna får någon gång i mitt liv så då får jag äta dom så jag vet att de haft de bra!! Var ju veg i 2 år under min trots-tid i livet. Jag överlevde ju de så varför inte!? Tror Mats tycker jag är väldigt besvärlig och jobbig! Haha!


Såg väl ändå rätt så sund och glad ut? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0