Riskettan

Idag ahr jag lärt mig att man måste sova minst 7 timmar per dygn för att inte dö i hjärtinfarkt och få diabetes. Om man bara sover 3 timmar per dyng dör man inom 10 dagar. I sommras var det inte allt för ovanligt att jag sov 4 timmar max! Antar att jag egentligen är död?
.
Det första vi fick göra idag var att skriva ner vad vi ville lära oss idag. Jag sa då att man vet ju troligen redan allt du kommer säga, till läraren. Då sa han "Men något kan du väl komma på som du inte redan vet." Då skrev jag bilens risker. Alltså vad ska man göra om bilen går sönder. Sånt har jag ju ingen anning om. Då när alla fick säga vad dom skrivit så suckaden han åt mig och sa att vi inte kommer prata om de.
.
Vi började vi d 9 och skulle sluta vid 11 hade en annan lärare sagt till mig. Vi höll på till halv 1 och då hann han inte med att prata om allt. Dags att se över planeringen för detta? Så kommer det in en kille typ kvart i 10 och säger
-Förlåt att jag kommer försent.
-Du kan gå upp till kontoret och beställa en ny tid.
-FÖR 3 MINUTER???
-Vi började 9 du!
-Men min klocka är bara 3 över.
Bra där! Det är mitt intryck av Vimmerbyare! Haha. Ne men dagen ahr väl varit givande. Måste nog sova lite nu så jag inte dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0