SPÄNNINGEN ÄR OLIDLIG!

Tänkte att jag skulle hinna med en buss från vimmerby idag. Slog mig ju att de är röd dag så bussarna går senare än vad tåget gör till KÄLMÄR på sådanna här röda dagar. Men dom har ju stängt av vägen jag brukar cykla så måste ge mig ut på "the bigg roud" (så vill någon skjusa mig tad de vänligt emot!) Så cyklar direkt ffrån jobbet. Kodoft!! Så lyckades jag att cykla och hinna med den bussen så sitter jag nog nu i Hulsfred och väntar på byte just nu, för att sedan byta igen i oskarshamn, för att sen komma till KÄLMÄR sådär vid midnatt. Ganska trög egentligen? Men missade jag bussen för jag inte fick med mig mitt fläsk tillräckligt fort så sitter jag nog nu på en buss mot västervik som ska ta mig till gladhammar, som jag måste gå de sista 2 kilometerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0